Thursday, February 1, 2007

snow of the sahara



M-am imbracat in negru,hainele sunt grele dar ma fac sa ma simt mai usoara.Am un drum lung.Pasesc pe o alee frumos asfaltata,dar care se topeste sub pasii mei.Nu ma grabesc,dar uneori alerg si niciodata nu pot sa stau sau sa dorm.Pacat ca nu pot sa zbor,am aripile frante.Nu stiu ce sa fac:sa ma intorc sau sa merg mai departe?Nu stiu daca pot sa ma intorc,vandul ma impinge de la spate,imi incurca parul.Oare doar vantul sau si visul,dorinta,vointa?Dar de ce sa merg mai departe?Vointa ma mana in existenta?Sunt singura.Ma simt abandonata-n tristete.As vrea sa ascult,dar nu inteleg tacerea.Ma insoteste doar umbra iar eu urasc umbrele,imi e frica de ele.Nu vad nimic,ceata ma invaluie si patrunde in mine,ma doare,nu imi mai simt corpul,dar totusi continui sa merg,chiar daca ceata ma impiedica sa vad unde sunt.Prea multa ceata,prea mult nisip.As putea sa fiu pe luna.Incerc sa respir,dar imi lipseste aerul.Am mainile aspre,iar buzele crapate imi sangereaza;e un semn ca inca ,,traiesc,,.Nu vad unde duce drumul asta.Nu stiu daca il urmez sau ma urmeaza.Oare ajung undeva?Am pielea arsa,o cicatrice prea mare,dar vreau(deci e vointa de vina) sa simt soarele iar,chiar daca ma doare.Imi e dor si doare.Oare imi place sa sufar?Visez pas cu pas cu pas cu pas......n-am ajuns inca la soare.........poate trebuie sa mai sufar putin

No comments: